Kadınlar 'bahar' etkinliğinde buluştu

Paylaş:
WAN - Payîzava Belediyesi, Xoşeb mahallesinde "Bahar ve Kadın Buluşması" etkinliği düzenledi. 
 
Wan’ın Payîzava (Gürpınar) Belediyesi, Xoşeb mahallesinde “Bahar ve Kadın Buluşması” etkinliği düzenledi. Xoşab Parkı’nda düzenlenen etkinliğe çok sayıda kadın katıldı. Etkinlik, kahvaltı sonrası müzik dinletisi ve konuşmalarla devam etti. 
 
DAYANIŞMA MERKEZİ AÇILACAK
 
Payîzava Belediye Eşbaşkanı Mukaddes Karakoç, "Kadın dayanışmasını büyüteceğiz. Daha önce belediyemiz kayyım eliyle yönetiliyordu. Bundan dolayı kadınlarla ilgili çalışmalarımız yarıda kalmıştı. Bundan sonra daha çok çalışma yürüteceğiz. Gelecek hafta Kadın Yaşam ve Dayanışma Merkezi açacağız. Bütün kadınlar davetlidir" dedi. 
 
Kadınlar, sanatçı Aylin Demir Kaya'nın ezgileriyle uzun bir süre halaya durdu.